Kampania edukacyjną dla konsumentów pt. „Kupuj bez ryzyka”.

 

KUPUJ BEZ RYZYKA

Nowa kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

 

Wybuchająca zapalniczka, grzechotka, z której groszki wpadają wprost do malutkiej buzi dziecka, niebezpieczny samochód – niestety, my konsumenci nie możemy się czuć całkiem bezpieczni mimo, iż bezpieczeństwo gwarantują nam przepisy
i instytucje państwowe.

 

„Kupuj bez ryzyka” to kampania edukacyjna na temat bezpieczeństwa produktów, która prowadzona jest w okresie od dnia 1 października do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich na stronie www.bezryzyka.skp.pl.

W czasie trwania kampanii konsumenci mogą zapoznać się między innymi
z aktualnymi informacjami o niebezpiecznych produktach, przepisami prawnymi, artykułami, które przybliżają tematykę bezpieczeństwa produktów. Można też będzie wziąć udział w konkursie z nagrodami. Po niebezpiecznych konsumenckich meandrach oprowadzi czytelników bohaterka naszych opowieści – sympatyczna Babcia Stasia. Jej przygody, opisane w dziesięciu odcinkach, pojawią się na stronie w średnio cotygodniowych odstępach czasu.

„Mamy nadzieję, że kampania „Kupuj bez ryzyka” przyczyni się do podniesienia świadomości polskich konsumentów i zwiększenia ich bezpieczeństwa. Zapraszam także na stronę Stowarzyszenia na facebook.com/konsumenci, co umożliwi łatwiejsze otrzymywanie aktualnych informacji o artykułach i konkursach organizowanych w ramach kampanii.” – mówi Grażyna Rokicka, Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

Zadanie finansowane jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Więcej informacji na stronie www.bezryzyka.skp.pl

 

Kontakt:

Paweł Rokicki

+48 501 707 677

p.rokicki@skp.pl

 

-----------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (SKP) jest niezależną organizacją pożytku publicznego,
która już od 1995 roku broni praw i interesów konsumentów. SKP udziela porad prawnych, konsultuje nowe przepisy konsumenckie, jest organizatorem licznych akcji edukacyjnych, w tym największej konsumenckiej imprezy edukacyjnej w kraju - Targów Wiedzy Konsumenckiej.

Dodatkowe informacje
Wprowadził informację:Hanna Zenik
Wytworzył informację:Hanna Zenik
Data wytworzenia informacji:2011-10-11 16:15:04
Data utworzenia:2011-10-11 16:15:04
Data modyfikacji:2014-10-30 12:50:43
Liczba wyświetleń:490